niedziela, 22 września 2013

Od zawsze do nieskończoności

Główna myśl
nie zapełniać swojej pustki przypadkiem
nie żyć dla życia
gdy nawet wszechświat jest na wyciągnięcie ręki
a jedyną przeszkodą jest umrzeć 

po rutynie
po kolei
łamię w głowie myśli
rozkładam na czynniki pierwsze
i wciąż nie mam pewności
CZY KTOŚ MNIE ROZUMIE?
CZY ZAUWAŻA WYSTAJĄCY GWÓŹDŹ PROGRAMU?

Ten, na którego czekam całe życie
wcale nie przybędzie na białym rumaku
stanie w kaloszach z młotkiem w dłoni
podniesie brew
i codziennie będzie wbijał mi do głowy sedno
które lubi wyjść się przewietrzyć:

                                    od zawsze do nieskończoności
                                        to chyba długo?
                                           zdążę oswoić lęk
                                              uszyć kreację na miarę
                                                 wymyślić marzenia i je spełnić
        zanim osiągnę cel
           i pochłonie mnie nowy wymiar
              zasłużoną i spokojną





Film Delikatność (2011), polecam - wraz ze ścieżką dźwiękową Emilie Simon.
Tekst, który ma swoje miejsce w mojej pamięci:

 "Co w niej kochasz?
Dzięki niej jestem najlepszą wersją samego siebie." 
 

 
 
 Dobrego dnia Wędrowcy!

5 komentarzy:

  1. Pierwsza strofa to prawdziwy diament.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdaje się, że czujesz jak ja :) to jeden z najbliższych mi wierszy, zawarłam w nim wiele miesięcy przemyśleń...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pieką mnie poliki z tego chwalenia ;) cieszę się, że znalazłaś w moim zlepku słów coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń