niedziela, 14 kwietnia 2013

Wkręcam oko w spiralę myśli





Mam dzisiaj humor, którego lepiej, żeby świat nie widział… 

Wielu wiosen nie pamiętam
część z nich pogrzebałam
jeszcze więcej umarło ze zgryzoty
mijam krzyż
 
Ktoś zadeptał ślady moich stóp
nie znam dat i imion
może mijam na ulicy przyjaciela
oczy widzą pod innym kątem

Wszystkie drzwi szczelnie zamknęłam
nie pamiętam też dlaczego
kurczowo trzymam się piasku w klepsydrze
cel niezbyt wyraźnie zarysowany

Chcę dotknąć siebie sprzed lat
wkręcam oko w spiralę myśli
gdy jest zamknięte
chowam się w otwarty hałas

Nie ma w tym nic ze mnie!

Fakty - bez mojej obecności
przebłyski – iskry cierpień i radości

Tak się czuję, pomyślałbyś?

Innym razem milcz.


If I can't be my own
I'd feel better dead


Tak, zdecydowanie różowy kolor poprawia mi nastrój :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz