wtorek, 5 marca 2013

Skarby

A dziś znów drimeruję i wspominam. Dobrze wspominam, a jeszcze lepiej drimeruję ;)
Pozdrawiam wszystkich Marzycieli!


od ciebie były słowa
które schowałam w szkatułce
znaczek z harcerstwa
sznurek od indiańskich spodni
kolekcja muszelek, kamyki z Dunajca
liść przydrożnego klonu i gałązka
którą zasłużyłam sobie dostać
po uchu

przykleiłam papierek po cukierku
na szczęście
nasze szczęście, szczęśliwe i krótkie
wspominam
fragment wiersza
bilet
i listewkę spod biurka
wszystko moje, na pamiątkę
pamiętam
zostało

ususzony kwiat
twoje imię wypisane błękitnym lakierem
na kartce z brokatem
lśni się koślawe moje pismo
a ta pocztówka bez adresu do dziś się uśmiecha
z zeszytu

i nie powiesz mi, że gorzko było
za mało tkliwie
każdy dzień miał barwę twoich odważnych oczu
kartki z kalendarza pamiętają łzy rozstania
w kołobrulionach zapisanych po brzegi
uśpiona jest historia mego świata

teraz, gdy elektronicznie smakuje życie
dusze wrażliwe nie mają swego miejsca
wkładając stare skarby do bezpiecznej szkatułki
staroświecko pozdrawiam cię znad świecy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz