niedziela, 28 kwietnia 2013

Czas zmierzyć się z wiarą w człowieka...

kiedy przyjdzie mi uwierzyć w ciebie
tak, jak wierzę w swego brata
czy zapali się ogień miłości?

czy pokocham cię
zbiorze cech bezromantycznych
płaska ideo w depresyjnym oddechu
stoisz w zwartym ciele
całkiem dobrze mi z tym widokiem 

kazali walczyć o indywidualizm
a ciągnąć za sobą tłumy
młodszym pokoleniom zaszczepić w genach
nakarmić ich oryginalnością
niech się cieszą dobytkiem nie tak starych czasów
korzystają z dorobku altruistów
karmią ego ich bohaterstwem
nie zrozumieją
głowa zbyt mała na wyjście z cienia


czas zmierzyć się z wiarą w człowieka   

 DETEKTIVBYRAN!
Odkrycie, które mnie totalnie pochłonęło, a wszystko dzięki Alicji :*
Skończyłam czytać "Kafkę na morzem" (Haruki Murakami) i jedno jest pewne w swojej niepewności - muszę mieć własny egzemplarz! :)
     

2 komentarze:

  1. Mam w planach "Kafkę nad morzem":) Czytałam wiele pozytywnych recenzji i chętnie sprawdzę czy warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą sobą dołączam się do pozytywnych recenzji. Czytałam ją bardzo długo, gdyż wiele fragmentów nie pozwalało mi iść dalej bez zastanowienia się - jeśli wiesz o co mi chodzi. Ciekawa jestem Twojej opinii, czekam :)

      Usuń